Monday, September 14, 2009

روز قدس، روزی سبزعلیه سیاهی ظلم

روز قدس روز بيداري مسلمين و روز احياي اسلام است در اين روز بايد مسلمانان به احياي اسلام به احياي حكومت اسلامي و به احياي هر آنچه رنگ و بوي اسلامي دارد بينديشند. روز قدس روز اسلام است . روز قدس روزي است كه اسلام را بايد احيا كرد و بايد احيا بكنيم اسلام و قوانين اسلام را در ممالك اسلامي روز قدس روز حيات اسلام است . بايد مسلمين به هوش بيايند بايد بفهمند قدرتي را كه مسلمين دارند روز قدس فقط روز فلسطين نيست روز اسلام است روز حكومت اسلامي است روزي است كه بايد جمهوري اسلامي در سراسر كشورها بيرق آن برافراشته شود. (صحيفه امام جلد 9 ص 276 تا 279 )

دولت کودتا و همکاران نظامی و شبه نظامی اش از مدتهاست در کابوس " روز قدس" و حضور سبز" مردم خواب به چشم ندارد وبا تمسک به هروسیله ای می خواهد که از تبعات این گردهمایی بزرگ که پیشاپیش شکست دیگری برای کودتاچیان به ارمغان آورده، جلوگیری کند و حتی حاضرند به حضور حداقلی در این روز بسنده کنند تا مبادا بار دیگر تشت رسواییشان فرو افتد. حکومت نظامی طی سه ماهه گذشته با بازداشت و حبس عزیزان این دیار، ، فشار و تنگنای فعالان سیاسی ، مهر و موم انجمن صنفی روزنامه نگاران و دفاتر سیاسی، لغو مراسم مذهبی نتوانست از عزم پولادین این مردم برای " احقاق رای سبز" خود دستاوردی کسب کند و اینک دولت کودتا با همه ابزارهای رسانه ای خود باز در برابر " هر شهروند یک رسانه" سردرگم مانده ، آنان اخبار سبز خود را گوش به گوش به همه ایران منتقل می کنند و می روند تا با جمعه ای سبز، برگ درخشان دیگری در تاریخ جنبش سبز رقم بزنند.

بیقراری مقام معظم از روز قدس و حضور سبز
در حالی که "مقام معظم رهبری " بیقراراز عظمت سبزها در روز قدس همچون شیوه همیشگی هشدار می دهد و تهدید می کند و این بار هم از استکبار و دشمنان خود ساخته می گوید:" دشمن در تمامی سال ها تلاش کرده، مراسم روز قدس تضعیف شود اما امسال هم ملت شریف ایران با راهپیمایی در تهران و سراسر کشور این روز را گرامی می دارد و بسیاری از مسلمانان جهان نیز به تبعیت از این ملت، نام قدس را بار دیگر زنده می سازند."

مقام معظم که بشدت از عدم یکپارچگی ملت نگران است! و می داند که " قدس امسال" تفاوت کیفی با سایر سالها دارد و ملت می خواهند به وعده امامشان تحقق بخشند و روز قدس را "روز هزيمت ظالمان و روز عزت مظلومان" قرار دهند. همین آگاهی مقام معظم از خود آگاهی مردم است که ایشان را آشفته کرده است. وی می داند که هیچ حکومتی بدون ستون مردمی پا برجا نیست . وی تلویحا با بیان لزوم مقابله با اختلاف و تفرقه تأکید می کند :" مردم مراقب باشند که برخی، از اجتماعات روز قدس برای ایجاد تفرقه استفاده نکنند چرا که پرچمداری در عرصه حمایت از فلسطین، تنهابا یکپارچگی ملت امکان پذیر است." کند. ایشان نیک می داند که حتی حنای آنان دیگر در نزد برادران حزب الله هم رنگی ندارد و واهمه از اینکه تصاویر و فیلم های سبز ملت ایران و شعارهای " مرگ بر دیکتاتور" " دولت کودتا ، استعفا استعفا" آبروی نداشته آنها را در دنیا بیش از پیش ضایع کند، از قبل تب فرموده اند و نسبت به شعارهای تقرقه افکنانه هشدار می دهند.

روز قدس، روز سرنوشت ملتها

وی روز قدس را " تنها روز فلسطین می داند" تا بدین وسیله بتواند شعارهای مردم در این روز را کنترل کند. غافل از اینکه مردم ایران در مکتب امام درس آموخته اند و می دانند که " قدس" سمبل غصب است و این غصب می تواند در داخل خاک یک کشور و توسط آنها که به لباس خودی در آمده اند انجام شود. این غصب می تواند به زور سلاح باشد یا با خیانت در امانت. چه تفاوتی است بین صهیونیستی که حنجره مسلمانان می درد با نظامی که با ادعای " دین" بی رحمانه مردم را بخون می کشد و بر خون آنان جشن پیروزی می گیرد. مردم می دانند که به گفته امامشان " در روز قدس ملت ها بايد به حكومت هائي كه خائن هستند هشدار دهند" . و همانگونه که امامشان توصیه کرده می خواهند تکلیف خود را با آنان که با زور حکومت می کنند و مقابله کنند و دماغ آنان را بخاک بمالند تا درس عبرتی شود برای دیگرانی که خواب خوش غارت آرا مردم را می بینند. "روز قدس روزي است كه بايد سرنوشت ملت هاي مستضعف معلوم شود. بايد ملت هاي مستضعف اعلام وجود بكنند در مقابل مستكبرين بايد همانطور كه ايران قيام كرد و دماغ مستكبرين را به خاك ماليد و خواهد ماليد تمام ملت ها قيام كنند و اين جرثومه هاي فساد را به زباله دان ها بريزند."

اما وحشت در ستاد کودتا بیش از این است. بلافاصله فردای نماز جمعه، توپخانه ستاد براه می افتد تا با برچسب زدن به سران و فعالان جنبش سبز بخش دیگری از کینه ها ی خود نسبت به اصلاح طلبان و مردم این مرز و بوم را خالی کنند ، آتش کینی که با این همه کشتار و قتل و بی عدالتی و ظلم هنوز شعله ور است و حقارتی که ایشان از تو دهنی مردم در روزانتخابات خوردند هنوز دردناک است و طاقت از کف برده اند. کیهان که بنظر می آید پیشاپیش این یادداشت را آماده کرده بود، ذوق زده می شود می گوید که من از همان اول هم گفته بودم که دیدگاه میر حسین رنگ و بوی صهیونیستی دارد." جبهه اصلاحات قصد دارد از اين طريق براي آمريكا و اسرائيل پيام دوستي بفرستد!"

مزدور صهیونیست دشنام تازه کودتا چیان

نویسنده که در لابلای این ذوق زدگی بچگانه نمی تواند نگرانی خود را از روز قدس و حضور میلیونی مردم پنهان کند به شیوه " مولایش" برای مردم خط و نشان می کشد و هشدار می دهد و فرمان حمله می دهد : " تمامي كساني كه روز قدس با شعار و نشانه هاي تفرقه انگيز در صحنه حاضر مي شوند، چه بدانند و چه ندانند و چه بخواهند و چه نخواهند، مزدور اسرائيل هستند و در اين ميان، آنها كه دانسته آمده اند، در جنايات وحشيانه اسرائيل سهيم مي باشند و آنان كه به فريب آمده اند، اگرچه، جرم كمتري دارند ولي مقابله با آنها ضرورتي اجتناب ناپذير است. مگر ديوانه ها مصداق «ليس علي المجنون حرج» نيستند؟ ولي اگر ديوانه اي با دشنه قصد كشتن كودك معصومي را داشته باشد، مقابله با او به هر قيمتي كه تمام شود ضروري است، هرچند كه دستگاه قضايي او را به اين علت كه ديوانه است، مجرم نشناسد." خشم از تک تک کلمات می بارد و آنقدر خشمگین است که عنان از کف داده و اگر مجوز داشت پیشاپیش به خانه مردمی می رفت که به گمان خام او " مزدور اسرائیل "هستند و بی درنگ امر می کرد که همگی از صحنه روزگار حذف شوند. نویسنده فراموش کرده که بگوید اینان در حق مردم خودشان جنایت می کنند، مزدور چه کسانی هستند. آنان که از کشتن، تجاوز و تعدی به جان و مال و ناموس مردم ابایی ندارند، از چه کسانی فرمان می گیرند.

دستپاچکی سرداران

در این رابطه سردار رمضان شريف رئيس ستاد مركزي انتفاضه و قدس هم دستپاچه به پای میز مصاحبه می آید و خط و نشان می کشد و با همان ادبیات ستاد کودتا همه چیز را وابسته می کند به اجانب و صهیونیستها و می گوید:" به‌رغم تلاش‌هايي كه اخيرا به خصوص در فضاي سايبري و بعضا سايت‌ها نسبت به شايعه‌پراكني و ايجاد حاشيه‌هايي براي اين راهپيمايي عظيم صورت مي‌گيرد، همه مردم و نخبگان به فلسفه وجودي نامگذاري اين روز با عنوان روز قدس اهتمام جدي خواهند داشت و اجازه نمي‌دهند شعارها و حركت‌هاي تفرقه‌انگيز و نامتناسب به وجود بيايد. "

وی که قافیه را تنگ دیده هر گونه حرکتی که منویات آنان را تایید نکند ستاد کودتا را خوش نیاید در راستای اقدامات و دشمنی های اسرائیل و امریکا می داند. و حکما که " مهدور الدم " هم هستند. سردار شریف اقدامات رسانه ای خارجی را هم جهت با اخبار پس از انتخابات ارزیابی می کند و می افزاید" روشن است تمام كساني كه در انتخابات 22 خرداد شركت كرده و آن حماسه را خلق كردند، يكي از محوري‌ترين شعارهايشان احياي گفتمان امام و انقلاب مي‌باشد." کودتا چیان غافلند که این مردم دقیقا در راستای گفتمان امام راحل به خیابانها می آیند و همان شعارهای محوری انقلاب علیه استکبار را می دهند. از نظر مردم هم "قدس" روزی است که باید استکبار بخاک بیفتد. مصداق استکبار را هم مردم خوب می دانند و براحتی می توانند مشابه سازی کنند.

عضو حزب موتلفه هم که از فرصتی می خواهد استفاده کند تا ولایت پذیری خود را ثابت کند با لحنی التماس گونه بیان می کند:" همه نخبگان و جريان‌هاي سياسي بايد در روز قدس ملت ايران را به وحدت دعوت كنند و از رفتارها و گفتارهاي تنش‌زا و تفرقه ‌افكن جدا خودداري كنند. بايد در راستاي مبارزه با رژيم صهيونيستي وحدت مسلمين جهان فراهم شود و اين وحدت تنها با تبعيت از ولايت فقيه حاصل مي‌شود اما اگر غير از اين شود، به وحدت مسلمين لطمه خورده و مسلمانان شاهد شكست‌هاي پياپي خواهند شد. " همان نخبگانی که همه وابسته به اجانب هستند و بستر سازی می کنند برای انقلاب مخملین، حالا اینها چه کلافه شدند و از هر سو نغمه ای سر می دهند.

ملت می داند که روز قدس سمبل آزادی سرزمین مسلمانان از دست غاصبان است . از چنگال اسرائیلی که غاصب و نامشروع است. حاکمانی که بر ستم و ظلم خود لباس تقدس و مذهب پوشانده اند. روز قدس، روز آزادی همه کسانی است که در بند ظالمان گرفتارند و اسرائیل سمبل این ظلم و بی عدالتی است. همانگونه که مجمع روحانیون مبارز در بیانیه خود آورده است : "روز قدس، روز اعتراض به مظلومیت انسان در روزگار ما و محکومیت بیداد، اشغال و حق کشی است که مظهر آن در فلسطین اشغالی است. روز قدس میراث حضرت امام خمینی(ره) و تأکید بر پیمان مردم بزرگوارمان در دفاع از آزادی، مقاومت و کرامت انسان است. به یاد مظلومان فلسطین و همه مظلومان عالم و در نفی اشغال و سرکوب و دفاع از آزادی قدس عزیز و حاکمیت مظلومان بر سرنوشت خود، مجمع روحانیون مبارز ضمن بزرگداشت این روز بزرگ و دعوت از همگان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، خود نیز همگام و همراه با مردم در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد."

No comments:

Post a Comment